BMI Svømnings frivilligfond
(Tilmelding nedenfor)

BMI Svømnings frivilligfond vil samle tilknyttede til BMI Svømning, som ikke har noget imod at hjælpe lidt til en gang imellem. Alt fra kagebagning til hjælp ved arrangementer, kan blive opgaverne, men det er helt op til dig, hvad du nu har lyst til.

Med BMI Svømnings frivillig fond vil man få udsendt besked, når vi har brug for frivillige ved arrangementer og events i klubben. Nogle gange vil vi spørge efter specifik hjælp og andre gange lader vi det være op til jer, hvad i kunne have lyst til at bidrage med.

Som medlem af frivilligfonden forpligter man sig ikke til noget. Det hele skal jo være ”frivilligt” så vi lader det være op til folk selv, og vurdere om de føler de kan bidrage med noget. Har man ideer der ikke nødvendigvis har med arrangement at gøre, eller har man bare en god ide, er man selvfølgelig meget velkommen til at kontakte os. Måske kan din idé blive BMI Svømnings nye superhit?

Vær med til at danne en klub i udvikling, og bidrag med hvad du nu føler du kan bidrage med. Sammen kan vi udrette mange flere ting, og det er netop det vi gerne fremhæve med frivilligfonden. Udbyttet af arbejdet vil BMI Svømnings mange medlemmer få gode af, når vi laver nogle rigtig sjove, hyggelige og spændende arrangementer og events, bl.a. takket være jeres hjælp.

Lyder det som noget for dig? Eller måske nogle du kender? Så tilmeld dig nedenfor. Jeres hjælp, kan være den hjælp vi lige står og mangler.