Klubmodul henter siden
Sleepover 27. - 28. Maj 2016
Der er desværre ikke flere ledige pladser

Kære Medlemmer i BMI Svømning,

Kalenderen siger maj måned, så det betyder at det snart er tid til vores årlige SLEEPOVER arrangement!
I år bliver Sleepover afholdt fra fredag den 27. maj til om formiddagen lørdag den 28. maj.

Det bliver et super hyggeligt arrangement hvor vi alle sover i telt udenfor og laver en masse sjove aktiviteter, både i og udenfor svømmehallen. Derudover skal vi selvfølgelig også riste skumfiduser, bage snobrød og en masse andre sjove ting.

Så synes du, at det kunne være helt vildt sjovt at deltage i?
Så tilmeld dig her på siden
Det koster kun 40 kr., og så garanterer vi, at du får en masse sjove stunder!

Alle medlemmer er inviteret, men man skal være opmærksom på, at man skal sove udenfor uden mor og far.
Under hele arrangementet vil vores mange instruktører være tilstede, så alt forløber som det skal. Henover natten vil der ligeledes altid være minimum 2 personer vågne, hvis man skulle få brug for hjælp eller blot snakke med nogen.

Har i spørgsmål eller kommentarer til arrangementet, er i meget velkomne til at svare på denne email eller skrive til kontakt@bmisvomning.dk. Så vil vi svare jer hurtigst muligt.

Vi håber at mange af jer kunne have lyst til at deltage, og vi opfordrer til at tilmelde jer allerede nu.
Når vi kommer nærmere datoen, vil vi sende en email ud med flere praktiske oplysninger.
Er der særlige forhold, som vi skal opmærksomme på(f.eks. allergi eller medicin), så skriv det venligst i kommentarfeltet nederst på siden.

Tilmeldte
35 /35