Klubmodul henter siden
Sleepover 24 - 25. Maj 2019
Tilmeldingsfrist er overskredet

RING PÅ 20 83 55 70, hvis du gerne vil tilmeldes

Så kan alle medlemmer godt glæde sig. Inden længe er det nemlig tid til mere telthygge, snobrød og sjov i bassinet. Sleepover 2019 afholdes 24. - 25. maj.

Der er lagt op til uanede mængder hygge, når BMI Svømning igen i år afholder Sleepover for deres medlemmer. Traditionen tro foregår det i maj måned, og denne gang fra fredag den 24. maj til lørdag den 25. maj. Alle børne-medlemmer har mulighed for at deltage, men man skal kunne sove uden mor og far.

Henover Sleepover vil der både blive lavet en masse sjove ting udenfor, plasket rundt i bassinet indenfor, ristet skumfiduser og bagt snobrød over bålet og selvfølgelig også råhygget inde i teltene. Det plejer at være et virkelig sjovt arrangement, og sidste år var det med 35 glade deltagere. Vi håber at se lige så mange i år

Hvordan tilmelder jeg mig eller mit barn?

Tilmeldingen foregår nedenfor (Husk at logge ind med din eller dit barns profil).
Arrangementet koster 40 kr.
BEMÆRK: Tilmeld dig i god tid, hvis du vil være sikker på en plads til dig eller dit barn!
Sidste år nåede vi det maksimale antal deltagere, og måtte desværre sige nej til flere.

Henover arrangementet vil en stor gruppe af BMI Svømnings medarbejdere være tilstede, og dermed sikre at alt forløber gnidningsfrit. Om natten vil der ligeledes altid være nogle vågne, så man kan få hjælp hvis nødvendigt.
Flere praktiske oplysninger udsendes op til arrangementet.

Har du spørgsmål til arrangementet eller hvordan man tilmelder sig, kan du besøge vores Kontaktside, hvor du kan skrive til os.

Tilmeldte
19 /35