Sleepover 20 - 21. Maj 2022
Tilmeldingsfrist er overskredet

En længe ventet begivenhed vender stærkt tilbage! For første gang i 3 år kan vi afholde Sleepover. Denne gang fra fredag den 20. maj til lørdag morgen den 21. maj

Vi glæder os helt vildt. Sleepover er masser af hygge, leg i svømmehallen, sjove aktiviteter og masser af hyggelige stunder udenfor. Arrangementet er for alle børnemedlemmer og eneste krav er, at man kan sove uden mor og far.

Henover Sleepover vil der både blive lavet en masse sjove ting udenfor, plasket rundt i bassinet indenfor, ristet skumfiduser og bagt snobrød over bålet og selvfølgelig også råhygget inde i teltene. Det plejer at være et virkelig sjovt arrangement og vi glæder os til at se en masse deltagere i alle aldre.

Hvordan tilmelder jeg mig eller mit barn?

Tilmeldingen foregår nedenfor (Husk at logge ind med din eller dit barns profil).
Arrangementet koster 50 kr.
BEMÆRK: Tilmeld dig i god tid, hvis du vil være sikker på en plads til dig eller dit barn!

Henover arrangementet vil en stor gruppe af BMI Svømnings medarbejdere være tilstede, og dermed sikre at alt forløber gnidningsfrit. Om natten vil der ligeledes altid være nogle vågne, så man kan få hjælp hvis nødvendigt.
Flere praktiske oplysninger udsendes op til arrangementet.

Planen er:

Fredag kl. 18.30: Ankomst for alle deltagere
Fredag aften: Aktiviteter inde og ude
Natten mellem fredag og lørdag: Overnatning i telt
Lørdag kl. 9.00: Fælles morgenmad med forældre og søskende

Har du spørgsmål til arrangementet eller hvordan man tilmelder sig, kan du besøge vores Kontaktside, hvor du kan skrive til os.

18.05.2022
20.05.2022 kl. 18.30 - 21.05.2022 kl. 09.30